Chat with us, powered by LiveChat ZAREJESTRUJ SIĘ w Naszym sklepie i otrzymaj 5% RABATU na pierwsze zakupy!
Szukaj

Reklamacje i zwroty - Hurtownia Instalacyjna Wod-Kan-Gaz - CETEL

 

Zwrot towaru:

Czas zwrotu towaru: 14 dni

Adres do zwrotu: 

Cetel Serwis Sp. z o.o.
ul. Komornicka 16
62-052 Głuchowo

 
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

     W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności bez kosztu dostawy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na konto bankowe wskazane w odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przedmiotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Reklamacje:
 

 W przypadku reklamacji prosimy kierować zapytania na:

mail: reklamacje@cetel.com.pl

Reklamacje należy zgłosić również telefonicznie:

tel. 505 102 103
tel. 61 890 40 00

     Zawartość i stan przesłanego towaru należy koniecznie sprawdzić w obecności Kuriera. Uszkodzenia powstałe podczas transportu należy zgłosić do Cetel Serwis Sp. z o.o. i sporządzić w obecności Kuriera stosowny protokół szkody. Tylko na podstawie tego protokołu możemy zareklamować towar uszkodzony podczas transportu w firmie kurierskiej.

     Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego przedmiotu do Cetel Serwis Sp. z o.o.

     W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, jeśli naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej. 

 

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w kontakcie telefonicznym, drogą elektroniczną jak i siedzibie naszej firmy :)

Opublikowano: